Do usłyszenia od 10 do 18! 602 425 525 oraz 602 424 524

Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty i odstąpienie od umowy

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny (art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.).

Nie wymagamy od Klientów wypełniania dodatkowych oświadczeń – wystarczy zgłoszenie zwrotu przez panel klienta lub kontakt z nami.

Zwrot możliwy jest tylko w przypadku produktów nieużywanych, w stanie niezmienionym.

Zwroty produktów małogabarytowych można dokonać samodzielnie poprzez darmową etykietę InPost (dostępna przy większości produktów w panelu Klienta). W innych przypadkach Klient dokonuje wysyłki we własnym zakresie i na własny koszt. Paczkę należy solidnie zabezpieczyć – Klient ponosi odpowiedzialność za jej dostarczenie (Zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta koszt odesłania produktu do sklepu ponosi Klient.).

Zwrot pieniędzy następuje maksymalnie w ciągu 14 dni, jednak w praktyce większość płatności zwracamy szybciej – po przyjęciu towaru do magazynu, zweryfikowaniu i udokumentowaniu jego stanu. W przypadku płatności online środki najczęściej wracają w formie przelewu błyskawicznego cash-back.

Wymiana towaru

Prowadzimy procedurę Exchange Service realizowaną we współpracy z kurierem GLS w systemie door-to-door.

W celu zgłoszenia wymiany prosimy o kontakt na adresy: sklep@3kiwi.pl lub kontakt@3kiwi.pl.

Reklamacje

Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni kalendarzowych (art. 7a ust. 1 ustawy o prawach konsumenta). Po tym czasie przyjmuje się, że reklamacja została uznana.

W przypadku reklamacji produktów większości marek dostępne są serwisy door-to-door – szczegóły udziela nasz dział obsługi klienta.

Zwrot produktów medycznych i higienicznych

Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.

Oznacza to, że produkty medyczne i higieniczne po zdjęciu zabezpieczenia nie podlegają zwrotowi. Takie zwroty będą automatycznie odsyłane do Klienta za pobraniem, na jego koszt.

W przypadku reklamacji produktów medycznych wymagane jest przesłanie zdjęć:

  • etykiety z numerem seryjnym,
  • całego produktu,
  • w przypadku aspiratorów – zdjęcia urządzenia z odkręconym wieczkiem i widoczną wkładką air-mesh.

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: kontakt@3kiwi.pl lub kontaktować się z opiekunem marki Nosiboo pod numerem 602 424 524.

Produkty personalizowane

Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towarów wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Dotyczy to w szczególności produktów personalizowanych – np. grawerowanych, wykonywanych ręcznie specjalnie na zamówienie. W przypadku takich produktów wymagana jest wcześniejsza przedpłata, a Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu.

Zwrot produktów drewnianych

Produkty drewniane nie mogą nosić śladów skręcania czy użytkowania.

Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie uprawnia do korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oznacza to, że złożenie i użytkowanie np. krzesełka w celu „sprawdzenia” jego funkcji przekracza zakres dozwolonego sprawdzenia i skutkuje odpowiedzialnością konsumenta za zmniejszenie wartości towaru.

Serwis door-to-door producentów

Zdecydowana większość marek w naszej ofercie posiada własne procedury reklamacyjne typu door-to-door, realizowane bezpośrednio przez producentów na podstawie dowodu zakupu.

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań służymy pomocą:

pixel